Translate

perjantai 5. syyskuuta 2014

Kainuun taikaa -tulevaisuudessa




Olin yhteydessä viestitse Kainuun taikaa -blogin tekijään ja hän lupasi kirjoitella blogiini, mitä olisi tulossa. Jossain vaiheessa haastattelukin tulee esille tänne  ja jonkinlainen vastausvideokin Youtubeen Kainuun taikaa -kanavalle. 

Kainuun taikaa -blogiin pääset täältä:

Facebookissa:

Youtubessa:

Annetaampas Sotkamolaisen nuorukaisen kertoa , että mitä oikein on tulossa:

Moro,

Minäpä kerron nyt tähän mitä sitä tulevaisuudessa oikein ois tulossa.

Nyt kesän olen kuvannut ainostaan jaksoja ja vlogeja. Vlogeja koitan kuvata noin kerran viikossa ja jaksoja nyt kuvaan lähes aina, kun olen kalalla.

Jaksothan ovatkin minun kalapäiväkirjaa  eli jos kalaa ei tule niin silloin sitä ei tule videoillakaan. Tietenkään ihan kaikkia reissuja en kuvaa. Jaksoja siis tulossa nyt niin kauan kuin materiaalia riittää eli todennäköisesti sitten loppuvuoteen. Olen nyt aloittanut päätösjakson kuvaamisen ja sehän lähti aluksi käytiin vallan jännittävällä tavalla! Tosin nyt on tapahtunut sitten iso käänne tuossa ja olen joutunut muuttamaan koko jakson ideaa. Jakso tulee olemaan enemmän fiilistelyä eikä niinkään ison kalan tavoittelua. Toivottavasti kaikkia miellyttää :)

Sain Normark OY:ltä ison paketin uistimia tuossa kesällä. Siinä olisi uistimia, joita ei ole edes vielä myynnissä kaupoissa. Tulee siis olemaan aika kovia testejä! ;) Uistintestit siis tulossa syksyllä, koska kesällä kala ei tahtonut ottaa millään niiden helteiden takia. Tosin aika menikin jaksojen kuvaamiseen, joten uistintestejä on helpompi kuvata nyt kun koulut ovat alkaneet.

Vlogeja tulee kuvailtua taas syksyllä enemmän, joten mahdollisesti Kentsu taas vilahtelee videoissa. Asiaa luonnosta videoitakin pitäisi tulla silloin tällöin syksyn aikaan. 2000 tilaajan specialkin alkaa olemaan valmis, joten pääsette sitten sitäkin katsomaan.

Paljon on siis touhua luvassa ja toivottavasti saan kaikki valmiiksi. Nuo uistintestit minua eniten epäilyttää, kun alkaa olemaan se 50 uistinta testattavana! Saa tehdä lähes 50 reissua kalalle, jotta saa kaiken matskun videoihin. Onneksi olen kuvannut kesän aikaan kuitenkin osan niistäkin. Eihän sitä koskaan tiedä mitä yllätyksiä vielä keksin ;) 
Mahdollisesti saattaisi jokunen minun perho lähteä jonnekkin päin Suomea arvonnan kautta. "

Ja tähän loppuun yksi uistintesti video Kainuun taikaa -kanavalta:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti